کد خبر 1140307
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
واکنش سوال برانگیز پزشک استقلال به یک خبر / چرا نادری در اردوی آبی‌پوشان حضور ندارد؟

پزشک تیم فوتبال استقلال در شرایطی خبر ابتلای محمد نادری به ویروس کرونا را تکذیب کرده که مدافع جدید آبی‌پوشان در اردوی این تیم حضور ندارد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم استقلال از ساعت 16:30 به مصاف مس رفسنجان می‌رود تمامی بازیکنان این تیم در اردوی پیش از مسابقه شرکت کردند و فقط محمد نادری در اردوی این تیم حضور ندارد. این در شرایطی است که نادری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اردوی این تیم حاضر نشده اما بقیه بازیکنان جدید استقلال که هنوز مجوز بازی کردن آنها صادر نشده است در محل اردو حضور پیدا کردند. از طرفی پزشک جدید تیم استقلال خبر ابتلا نادری به ویروس کرونا را در شرایطی تکذیب کرده که وی دلیل عدم حضور نادری را در اردوی این تیم اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تکذیب ابتلای بازیکن استقلال به کرونا

نادری در تمرینات روزهای اخیر تیم استقلال بدون مشکل حاضر شده و مشکلی هم بابت مصدومیت نداشته، اما پزشک آبی‌پوشان هیچ توضیحی در مورد علت غیبت نادری اعلام نکرده است. همچنین آرش داجلیری بازیکن جوان تیم استقلال هم به دلیل سرماخوردگی شدید در اردوی آبی‌پوشان غایب است و او نیز از روز گذشته به قرنطینه رفته است.

گفتنی است زهره هراتیان سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در فوتبال روز گذشته اعلام کرد: از 732 نمونه اخذ شده از بازیکنان لیگ برتر در فاصله 72 ساعت به برگزاری بازی‌ها 6 بازیکن توسط پزشکان تیم‌ها به قرنطینه خانگی رفتند و وضعیت آنها توسط ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال رصد خواهد شد.

هراتیان تأکید کرد: اسامی این 6 بازیکن جهت کنترل بیشتر به شکل محرمانه در اختیار ناظران بازی‌ها قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس